Aktuality

 

Finančné riaditeľstvo dňa 10.9.2021 zrušilo spoločnosti O2 Slovakia rozhodnutia o certifikácii pokladničného programu a chráneného dátového úložiska. Podnikateľ vlastniaci O2 kasu je povinný do 30 dní začať používať iné ekasa zariadenie. Pripravili sme pre Vás ponuku vhodných eKasa riešení a bezproblémový prechod na novú pokladnicu vrátane zaškolenia a prenosu položiek z pôvodnej O2 kasy.


 

Nahrada O2 kasy


Využite možnosť zakúpiť si  eKasa pokladnice za neuveriteľné ceny so zľavou až 40% a ušetriť  viac než 200€. eKasa AKCIA
Máte už eKasu, ale nemáte platobný terminál? Požadujú od Vás zákazníci platby kartami? Chcete chrániť svoje zdravie a eliminovať kontakt s hotovosťou na minimum? V dnešnej dobe klient mnohokrát odmietne nákup, pokiaľ nemá možnosť platiť kartou, alebo nakúpi za omnoho menej.  Pripravili sme pre Vás ponuku na zakúpenie alebo prenájom platobných terminálov za výhodnejších podmienok ako v banke.  Platobný terminál využijete pri rozvozoch, donáškach, mobilnom i stacionárnom predaji. Naše zariadenia môžete zároveň používať aj ako virtuálnu registračnú pokladnicu a po zakúpení CHDÚ aj ako online registračnú pokladnicu.
 

Platobné terminály zdarma


Nemáte ešte eKasu? Nespĺňa súčasná pokladnica Vaše požiadavky? Máte záujem o moderné pokladničné riešenie, ktoré je modulárne a vie sa prispôsobovať Vašim rastúcim nárokom? Pokladničné počítačové systémy sú vhodné od jednoduchých prevádzok až po siete predajní! Okrem evidencie tržieb umožňujú vedenie skladovej evidencie vrátane fakturácie, inventúr a reštauračných kalkulácií, prepojenie s hotelovou recepciou a rezervačným systémom, umožňujú evidovať dochádzku zamestnancov s následným spracovaním miezd a pod. Okrem eKasa tlačiarne s integrovaným platobným terminálom umožňujú pripojenie mnohých ďalších periférií zjednodušujúcich a urýchľujúcich  obsluhu ako dotykové monitory, objednávkové tlačiarne a monitory, snímače EAN a QR kódov, zákaznícke displeje, peňažné zásuvky, digitálne váhy, mobilné Android zariadenia s aplikáciami ako mobilný čašník alebo inventúrny terminál. Poradíme Vám pri výbere najoptimálnejšieho riešenia a vypracujeme individuálnu ponuku podľa Vašich požiadaviek.

Počítačové pokladničné systémy

 

Otvorenie prevádzok a uvoľnenie opatrení prináša so sebou i zvýšené nebezpečenstvo nákazy. Chráňte seba i svojich zákazníkov! Ako novinku uvádzame predaj a inštaláciu UV sterilizátorov vzduchu, ktoré sú mimoriadne vhodné pre zabránenie šírenia kvapôčkovej infekcie v uzavretých miestnostiach. Využitie nájdu v kanceláriách, úradoch, čakárňach, obchodných prevádzkach, školách, reštauráciách ... Veľkou výhodou je, že zariadenia môžu byť zapnuté i počas prítomností ľudí v dezinfikovanej miestnosti. Náš sortiment sme rozšírili i o predaj ďalších prostriedkov na ochranu zdravia ako hygienické rúška, bezkontaktné teplomery, dezinfekčné prostriedky vrátane bezkontaktných dávkovačov.

 

Ochrana zdravia je prvoradá

 


Platnosť autentifikačných údajov uložených v eKase je 2 roky od ich vydania. U väčšiny pokladníc bude preto v roku 2021 nutné nahrať nový certifikát. Na túto skutočnosť upozorňuje aj finančná správa. Odporúčame preto všetkým podnikateľom urýchlene požiadať o vydanie nových autentifikačných údajov. Po ich stiahnutí Vám zabezpečíme nahratie týchto údajov do pokladnice. Presný návod ako  postupovať nájdete tu: výmena autentifikačných údajov




Viete, že za funkčnosť registračných pokladníc a dodržiavanie všetkých ustanovení zákona je plne zodpovedný len užívateľ pokladnice? Okrem iného zodpovedá za odoslanie off-line dokladov v limite 96 hodín a v prípade poruchy koncového zariadenia o obnovenie jeho prevádzky do 48 hodín. Tak ako v minulosti, naša firma je pripravená Vám aj naďalej poskytovať poradenstvo a plnú servisnú podporu. Každému užívateľovi registračnej pokladnice alebo pokladničného systému odporúčame zakúpenie balíka rozšírenej podpory, ktorý obsahuje predplatený mix servisných služieb a to i mimo nášho riadneho pracovného času na telefónnom čísle 0950 - 31 32 33.  Okrem prednostnej a predĺženej podpory získate aj zľavu na vykonávané servisné úkony a garanciu doby servisného zásahu.


Servisná podpora


Každý mesiac pripravujeme pre Vás ponuku výpočtovej techniky a príslušenstva za akciové ceny, aké nenájdete v žiadnom e-shope. Kliknite a stiahnite si akciový leták. Za uvedené ceny je tovar dostupný len pri osobnom odbere na našej predajni. Samozrejme Vám na požiadanie pripravíme ponuku na akýkoľvek produkt výpočtovej techniky dostupný na našom trhu a radi poradíme pri výbere.

 

 

Našu ponuku nových počítačov a notebookov dopĺňame ponukou techsavers techniky. Jedná sa o špičkové, krátkodobo používané, high-end produkty značiek HP, Lenovo, DELL, Fujitsu. Po ich vyradení prejdú profesionálnou dôkladnou kontrolou, hardverovou i softvérovou obnovou. Takto máte možnosť získať počítač či notebook s legálnym operačným systémom za zlomok jeho pôvodnej ceny, ale s garanciou kvality a teraz aj s 5% zľavou. Ide o veľmi racionálne a ekologické rozhodnutie pri nákupe notebooku, PC či inej výpočtovej techniky s bezkonkurenčným pomerom cena/výkon, ktoré chráni prírodu i Vašu peňaženku.

 

Sme techsavers