Servisná podpora

Servisná podpora

 

 

Viete, že za funkčnosť registračných pokladníc a dodržiavanie všetkých ustanovení zákona je plne zodpovedný len užívateľ pokladnice? Okrem iného zodpovedá za odoslanie off-line dokladov v limite 96 hodín a v prípade poruchy koncového zariadenia o obnovenie jeho prevádzky do 48 hodín.


Iste súhlasíte s tým, že urýchlené odstránenie prípadnej nefunkčnosti registračnej pokladnice je veľmi dôležité.  Preto Vám ponúkame rozšírenú servisnú podporu formou výberu z troch balíkov, ktoré obsahujú predplatený mix servisných služieb a to i mimo nášho riadneho pracovného času. Okrem prednostnej a predĺženej podpory získate aj zľavu na ďalšie servisné úkony a garanciu doby servisného zásahu.


Pre prevádzky s vyššou kadenciou predaja a najmä pre počítačové pokladničné systémy je zakúpenie servisného balíka priam nevyhnutnosťou. Spočítali ste si, koľko by Vás to stálo, ak by Vaša pokladnica bola nefunkčná 1-2 dni? Našu podporu môžete mať už od 5€/mesiac, čo je naozaj zanedbateľná cena.


Balík sa zakupuje na celý kalendárny rok 2026. Ak si však balík objednáte už teraz, budete mať zdarma pokryté aj zvyšné dni do konca roka 2025.


Základný balík BASIC je určený pre všetkých, ktorí majú na prevádzke len jednu pokladnicu a stačí im poskytovanie servisu v čase 8.00 - 16.00. Netýka sa pokladničných systémov. Ak máte 2 pokladnice, alebo je Vaša prevádzka otvorená dlhšie a pre prevádzky s počítačovým pokladničným systémom, je vhodný minimálne balík PREMIUM. Pre prevádzky s viac ako 2 pokladnicami, prevádzky otvorené aj cez víkendy (týka sa to najmä hotelov, reštaurácií, barov, kaviarní, predajní potravín a prevádzok v obchodných centrách), odporúčame objednať balík EXTRA. Cena je uvedená za jednu prevádzku. V prípade viacerých prevádzok je nutné zakúpenie balíka na každú prevádzku zvlášť. 


Pokiaľ budete mať záujem o predplatený balík služieb, kontaktujte nás. Objednávku balíka je možné uskutočniť telefonicky ,mailom, alebo cez náš e-shop.


Pri kúpe novej pokladnice máte u nás bezplatne aktivovaný balík BASIC po dobu 1 mesiaca, následne sa pre daný rok účtuje alikvótna cena balíka podľa počtu mesiacov zostávajúcich do konca roka.

 

Výhody pri zakúpení balíka služieb:

- bezplatná telefonická podpora a pomoc vzdialeným prístupom
- hotline a servis poskytovaný i mimo pracovného času
- garantovaná zrýchlená doba servisného zásahu
- zľavy na ďalšie servisné služby a cestovné náklady 


 

POROVNANIE BALÍKOV SLUŽIEB

ŽIADNY

BASIC

PREMIUM

EXTRA

HOTLINE
telefonická pomoc na pevnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas pracovných dní v čase 8.00-16:00 v rozsahu do  30 min./mes. Nad tento rozsah je spoplatnená ako HOTLINE PLUS
15€/15min. v cene v cene v cene
HOTLINE PLUS
telefonická pomoc na pevnej a mobilnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas  pracovných dní v čase 7.00-19.00 v rozsahu do 60min./mes. Nad tento rozsah je spoplatnená ako HOTLINE NONSTOP
30€/15min. 15€/15min. v cene v cene
HOTLINE NONSTOP
prednostná telefonická pomoc na mobilnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas i mimo pracovných dní v čase 6.00-20.00
45€/15min. 30€/15min. 15€/15min. v cene
ZĽAVA
na cestovné náklady, konzultácie, školenia, inštalácie, programovanie, opravy, údržby a ostatné servisné práce poskytované v súvislosti s registračnými pokladnicami počas pracovnej doby.
0% 0% 25% 50%
PRÍPLATOK
za cestovné náklady, konzultácie, školenia, inštalácie, programovanie, opravy, údržby a ostatné servisné práce poskytované v súvislosti s registračnými pokladnicami mimo pracovnej doby
100% 50% 25% 0%
priemerná  doba servisného zásahu
garantovaná doba servisného zásahu
 

  8 hod.

48 hod.

  4 hod.

24 hod.

  2 hod.

12 hod.

max. počet pokladníc na prevádzke   1 2 neobmedzene

CENA BALÍKA NA ROK

(prepočet ceny na 1 mesiac)

 

 60,00 €

    5,00 €


120,00 €

  10,00 €

 

240,00 €

  20,00 €

   

objednať

objednať

objednať



Pozn: poskytovateľom servisných služieb je spoločnosť ELCOMP servis s.r.o, ktorá nie je platcom DPH. Cena za hotline službu je účtovaná za každých začatých 15 min.