Servisná podpora
Viete, že za funkčnosť registračných pokladníc a dodržiavanie všetkých ustanovení zákona je plne zodpovedný len užívateľ pokladnice? Okrem iného zodpovedá za odoslanie off-line dokladov v limite 96 hodín a v prípade poruchy koncového zariadenia o obnovenie jeho prevádzky do 48 hodín.
Iste súhlasíte s tým, že urýchlené odstránenie prípadnej nefunkčnosti registračnej pokladnice je veľmi dôležité. Preto Vám ponúkame rozšírenú servisnú podporu formou výberu z troch balíkov, ktoré obsahujú predplatený mix servisných služieb a to i mimo nášho riadneho pracovného času. Okrem prednostnej a predĺženej podpory získate aj zľavu na ďalšie servisné úkony a garanciu doby servisného zásahu.
Pre prevádzky s vyššou kadenciou predaja a najmä pre počítačové pokladničné systémy je zakúpenie servisného balíka priam nevyhnutnosťou. Spočítali ste si, koľko by Vás to stálo, ak by Vaša pokladnica bola nefunkčná 1-2 dni? Našu podporu môžete mať už od 5€/mesiac, čo je naozaj zanedbateľná cena.
Balík sa zakupuje na kalendárny rok. Základný balík BASIC je vhodný pre všetkých, ktorí majú na prevádzke len jednu pokladnicu a stačí im poskytovanie servisu v čase 8.00 - 16.00. Ak máte 2 pokladnice, alebo je Vaša prevádzka otvorená dlhšie a pre prevádzky s počítačovým pokladničným systémom, je vhodný minimálne balík PREMIUM. Pre prevádzky s viac ako 2 pokladnicami, prevádzky otvorené aj cez víkendy (týka sa to najmä hotelov, reštaurácií, barov, kaviarní, predajní potravín a prevádzok v obchodných centrách), odporúčame objednať balík EXTRA. Cena je uvedená za jednu prevádzku. V prípade viacerých prevádzok je nutné zakúpenie balíka na každú prevádzku zvlášť. Služba sa zakupuje na celý kalendárny rok 2025.
Pokiaľ budete mať záujem o predplatený balík služieb, kontaktujte nás. Objednávku balíka je možné uskutočniť telefonicky ,mailom, alebo cez náš e-shop.
Pri kúpe novej pokladnice máte u nás bezplatne aktivovaný balík BASIC po dobu 1 mesiaca, následne sa pre daný rok účtuje alikvótna cena balíka podľa počtu mesiacov zostávajúcich do konca roka.
- bezplatná telefonická podpora a pomoc vzdialeným prístupom
POROVNANIE BALÍKOV SLUŽIEB |
ŽIADNY |
BASIC |
PREMIUM |
EXTRA |
HOTLINE telefonická pomoc na pevnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas pracovných dní v čase 8.00-16:00 v rozsahu do 30 min./mes. Nad tento rozsah je spoplatnená ako HOTLINE PLUS |
10€ / 10 min. | v cene | v cene | v cene |
HOTLINE PLUS telefonická pomoc na pevnej a mobilnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas pracovných dní v čase 7.00-19.00 v rozsahu do 60min./mes. Nad tento rozsah je spoplatnená ako HOTLINE NONSTOP |
20€ / 10 min. | 10€ / 10 min. | v cene | v cene |
HOTLINE NONSTOP prednostná telefonická pomoc na mobilnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas i mimo pracovných dní v čase 6.00-20.00 |
30€ / 10 min. | 20€ / 10 min. | 10€ / 10 min. | v cene |
ZĽAVA na cestovné náklady, konzultácie, školenia, inštalácie, programovanie, opravy, údržby a ostatné servisné práce poskytované v súvislosti s registračnými pokladnicami počas pracovnej doby. |
0% | 0% | 25% | 50% |
PRÍPLATOK za cestovné náklady, konzultácie, školenia, inštalácie, programovanie, opravy, údržby a ostatné servisné práce poskytované v súvislosti s registračnými pokladnicami mimo pracovnej doby |
100% | 50% | 25% | 0% |
priemerná doba servisného zásahu garantovaná doba servisného zásahu |
8 hod. 48 hod. |
4 hod. 24 hod. |
2 hod. 12 hod. |
|
max. počet pokladníc na prevádzke | 1 | 2 | neobmedzene | |
CENA BALÍKA NA ROK
(prepočet ceny na 1 mesiac) |
60,00 €5,00 € |
|
240,00 €20,00 € |
|
objednať
|
objednať |
objednať |
Pozn: poskytovateľom servisných služieb je spoločnosť ELCOMP servis s.r.o, ktorá nie je platcom DPH. Cena za hotline službu je účtovaná za každých začatých 10 min.