Servisná podpora
Viete, že za funkčnosť registračných pokladníc a dodržiavanie všetkých ustanovení zákona je plne zodpovedný len užívateľ pokladnice? Okrem iného zodpovedá za odoslanie off-line dokladov v limite 96 hodín a v prípade poruchy koncového zariadenia o obnovenie jeho prevádzky do 48 hodín.
Iste súhlasíte s tým, že urýchlené odstránenie prípadnej nefunkčnosti registračnej pokladnice je veľmi dôležité. Preto Vám ponúkame rozšírenú servisnú podporu formou výberu z troch balíkov, ktoré obsahujú predplatený mix servisných služieb a to i mimo nášho riadneho pracovného času. Okrem prednostnej a predĺženej podpory získate aj zľavu na ďalšie servisné úkony a garanciu doby servisného zásahu.
Pre prevádzky s vyššou kadenciou predaja a najmä pre počítačové pokladničné systémy je zakúpenie servisného balíka priam nevyhnutnosťou. Spočítali ste si, koľko by Vás to stálo, ak by Vaša pokladnica bola nefunkčná 1-2 dni? Našu podporu môžete mať už od 5€/mesiac, čo je naozaj zanedbateľná cena.
Balík sa zakupuje na celý kalendárny rok 2026. Ak si však balík objednáte už teraz, budete mať zdarma pokryté aj zvyšné dni do konca roka 2025.
Základný balík BASIC je určený pre všetkých, ktorí majú na prevádzke len jednu pokladnicu a stačí im poskytovanie servisu v čase 8.00 - 16.00. Netýka sa pokladničných systémov. Ak máte 2 pokladnice, alebo je Vaša prevádzka otvorená dlhšie a pre prevádzky s počítačovým pokladničným systémom, je vhodný minimálne balík PREMIUM. Pre prevádzky s viac ako 2 pokladnicami, prevádzky otvorené aj cez víkendy (týka sa to najmä hotelov, reštaurácií, barov, kaviarní, predajní potravín a prevádzok v obchodných centrách), odporúčame objednať balík EXTRA. Cena je uvedená za jednu prevádzku. V prípade viacerých prevádzok je nutné zakúpenie balíka na každú prevádzku zvlášť.
Pokiaľ budete mať záujem o predplatený balík služieb, kontaktujte nás. Objednávku balíka je možné uskutočniť telefonicky ,mailom, alebo cez náš e-shop.
Pri kúpe novej pokladnice máte u nás bezplatne aktivovaný balík BASIC po dobu 1 mesiaca, následne sa pre daný rok účtuje alikvótna cena balíka podľa počtu mesiacov zostávajúcich do konca roka.
- bezplatná telefonická podpora a pomoc vzdialeným prístupom
POROVNANIE BALÍKOV SLUŽIEB |
ŽIADNY |
BASIC |
PREMIUM |
EXTRA |
| HOTLINE telefonická pomoc na pevnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas pracovných dní v čase 8.00-16:00 v rozsahu do 30 min./mes. Nad tento rozsah je spoplatnená ako HOTLINE PLUS |
15€/15min. | v cene | v cene | v cene |
| HOTLINE PLUS telefonická pomoc na pevnej a mobilnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas pracovných dní v čase 7.00-19.00 v rozsahu do 60min./mes. Nad tento rozsah je spoplatnená ako HOTLINE NONSTOP |
30€/15min. | 15€/15min. | v cene | v cene |
| HOTLINE NONSTOP prednostná telefonická pomoc na mobilnej linke alebo pomoc vzdialeným prístupom počas i mimo pracovných dní v čase 6.00-20.00 |
45€/15min. | 30€/15min. | 15€/15min. | v cene |
| ZĽAVA na cestovné náklady, konzultácie, školenia, inštalácie, programovanie, opravy, údržby a ostatné servisné práce poskytované v súvislosti s registračnými pokladnicami počas pracovnej doby. |
0% | 0% | 25% | 50% |
| PRÍPLATOK za cestovné náklady, konzultácie, školenia, inštalácie, programovanie, opravy, údržby a ostatné servisné práce poskytované v súvislosti s registračnými pokladnicami mimo pracovnej doby |
100% | 50% | 25% | 0% |
| priemerná doba servisného zásahu garantovaná doba servisného zásahu |
8 hod. 48 hod. |
4 hod. 24 hod. |
2 hod. 12 hod. |
|
| max. počet pokladníc na prevádzke | 1 | 2 | neobmedzene | |
CENA BALÍKA NA ROK
(prepočet ceny na 1 mesiac) |
60,00 €5,00 € |
|
240,00 €20,00 € |
|
objednať
|
objednať |
objednať |
Pozn: poskytovateľom servisných služieb je spoločnosť ELCOMP servis s.r.o, ktorá nie je platcom DPH. Cena za hotline službu je účtovaná za každých začatých 15 min.

